باربری مشهد به زابل | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به زابل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به زابل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


موزه مردم‌شناسی زابل
در زمینی با وسعتی حدود ۴ هزار متر مربع و زیربنایی حدود ۱۲۵ متر مربع، یکی از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان زابل قرار گرفته است که از آن به‌عنوان «موزه‌ مردم‌شناسی» این شهرستان یاد می‌شود. در این مجموعه‌ ارزشمند می‌توان آثار و مکشوفاتی متعلق به حدود ۵ هزار سال پیش را مشاهده کرد که نشان از تمدن، فرهنگ و هویت اصیل مردم زابل دارد. باربری مشهد به زابل - جالب است بدانید که پروسه‌ افتتاح موزه‌ مردم‌شناسی زابل از ابتدای احداث ساختمان آن تا زمان بهره‌برداری به‌عنوان موزه، حدود ۱۸ سال به طول انجامید. بازدید از این مجموعه‌ ارزشمند، خالی از لطف نخواهد بود.
گمرک بلژیکی‌ها
از دیگر جاذبه‌های گردشگری نقاط دیدنی در شهرستان زابل، مکانی است به گمرک بلژیکی‌ها شهرت یافته است. در واقع مکانی که اروپایی‌ها از دوران گذشته در آن فعالیت داشته و تاریخ آن به اوایل قرن ۲۰ میلادی بازمی‌گردد. گردشگران بسیاری برای بازدید از این مکان به زابل سفر می‌کنند.
آرامگاه سید غلام رسول
از دیگر مکان‌های تاریخی و مذهبی در شهرستان زابل، «آرامگاه سید غلام رسول» است که در نزدیکی شهرستان «چابهار» قرار گرفته است. این بنا که دارای قدمتی متعلق به اواسط قرن ۵ هجری قمری و سال ۴۶۵ هجری قمری است، به سبک معماری هندی با دیواره‌هایی به رنگ سفید، ساخته شده است. دروازه‌ ورودی آن نیز در بخش غربی احداث شده که پس از داخل شدن می‌توان امام‌زاده را در ضلع غربی حیاط، مشاهده کرد. کلماتی مانند «لا اله الا الله، «یا محمد»، «یا علی»، به‌همراه تصاویر زیبایی از گل، نقاشی‌های رنگی از طرح‌های ستاره‌های مشبک و ... که بر در و دیوارهای بنا نقش بسته، زیبایی مطلوبی به آن بخشیده است. به نظر می‌‌رسد که این بنای کهن در دوران حکومت سلجوقیان احداث و در دوران حکومت صفویان طراحی و نقاشی بر دیوارهایش انجام شده است.
 ارگ خان ملک کیانی
یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان، بنایی است کهن و متعلق به دوران پهلوی که در ۱۶  کیلومتری مسیر زابل به شهرستان هیرمند قرار گرفته است. باربری مشهد به زابل - این بنای تاریخی که به «ارگ خان ملک کیانی» شهرت یافته است، متعلق به یکی از خان‌های منطقه‌ سیستان بوده و به‌صورت مربع و متشکل از ۴ برج که هرکدام دارای ارتفاعی بالغ بر ۷۰ متر و عرض ۵ متر و ۵۰ سانتی‌متر است، طاق‌ها، درب‌های ورودی که در چهار گوشه‌ ارگ قرار دارد و بخش‌های دیگری ساخته شده است. از ویژگی‌های این اثر تاریخی، حضور اتاق‌های متعددی است که در مجاورت یکدیگر و به سبک کاروان‌سراهای قدیمی بنا شده است.

شهر باستانی دهانه غلامان
در ۴۵ کیلومتری از شهرستان زابل و در دو کیلومتری از روستای قلعه نو، محلی باستان‌شناختی قرار دارد که به «دهانه‌ غلامان» شهرت یافته است. این محل در واقع باقی‌مانده‌ از شهری است که در گذشته به‌عنوان مرکز اداری-سیاسی ساتراپی (والی‌نشین) زرنگ (زرنج) در دوران حکومت هخامنشیان، مورد استفاده قرار می‌گرفت. جالب است بدانید که از این مکان در کتبیه‌های مربوط به هخامنشیان، بیستون، تخت جمشید و نقش رستم، سخن آمده و از آن به «زرک» یا «زرنکای» یاد شده است. بازدید از این مکان، در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.
استان سیستان و بلوچستان، یکی از مناطق تاریخی و کهن ایران زمین است که بسیاری از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن در شهرستان زابل قرار گرفته است. از دیگر مکان‌های دیدنی در این شهرستان می‌توان به بازار سرپوشیده‌ زابل، روستای تاریخی قلعه نو، منطقه‌ شکار ممنوع مک سرخ، جنگل شیله، مجتمع بقیه‌الله، کاروانسرای فرنگی، بانک ایران و انگلیس، قلعه کهک کهزاد، چاه نیمه، قلعه مچی، قلعه تپه، قلعه رامرود، قلعه سام، سه کوهه، زیارتگاه بی‌بی دوست و ... اشاره کرد.
باربری مشهد به زابل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به زابل - زاهدان - ایرانشهر - زهک – فنوج -چابهار - سراوان - نیک شهر - پیشین- سوران - خاش - کنارک - جالق را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به زابل،حمل بار از مشهد به زابل ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: